Klantenservice

Hoe kunnen wij jou helpen? Via onze klantenservice hopen we je dat je snel het antwoord vind op jouw vraag. Maak hieronder de keuze uit de verschillende onderwerpen. Staat jouw antwoord er niet tussen? Dan kun je ons altijd bellen en/of mailen.

Bestellen

Bestellen bij Capuchon Fashion is heel eenvoudig. Je kijkt door de webwinkel van capuchonfashion.nl en zodra je een artikel hebt uitgekozen, klik je op 'plaats in winkelwagen'. Het betreffende artikel wordt in de winkelwagen geplaatst. Je kunt een keuze maken voor verder winkelen of afrekenen.

Als je besluit om verder te winkelen en het blijft toch bij dat ene artikel, dan klik je op 'afrekenen' in het blok van winkelwagen. Op dit scherm zie je de bestelde artikelen staan en het totaalbedrag. Je klikt op afrekenen en dan kom je in het scherm 'inloggen'. Als je nog geen account hebt, word je gevraagd jou gegevens in te voeren. Dan ga je verder naar 'betaalwijze'. Je kunt dan afrekenen. je krijgt een bevestiging op jouw email van jouw bestelling. 

Verzenden & Retourneren

Verzendkosten en levering

De verzendkosten zijn € 2,95 per bestelling. Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis. Zodra jouw betaling door ons is ontvangen, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Wij versturen (binnen Nederland) alle pakketten met PostNL. Deze worden binnen twee dagen bezorgd. Voor buitenlandse zendingen nemen wij contact met je op.

Ben je in de gelegenheid, dan kun je ook de bestelde artikelen afhalen in de winkel in Hengelo (Gld). Tijdens het bestellen kun je aangeven of je de bestelde artikelen wilt afhalen door 'afhalen in de winkel' aan te vinken. Binnen drie dagen moeten de bestelde artikelen worden afgehaald.

Retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Het retourformulier krijg je meegestuurd met de bestelling. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 3,95 per briefpost of € 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruikmaakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@capuchonfashion.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retouren kunnen teruggestuurd worden naar:
Capuchon Fashion
Raadhuisstraat 21a
7255 BK Hengelo GLD

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@capuchonfashion.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethoden

Betalen

Bij Capuchon Fashion heb je de keuze uit drie mogelijkheden om veilig en gemakkelijk te betalen. Je kunt bij ons betalen met iDEAL. Dit is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank, ASN Bank en SNS Regio Bank. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank en gebruikt daarbij dezelfde hulpmiddelen als bij het Internetbankieren.

Je kunt, als internetbankierder, direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Vermeld altijd het ordernummer van jouw bestelling. Je kunt jouw ordernummer vinden in jouw bevestigingsmail. Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, kun je bellen naar onze winkel of mailen naar info@capuchonfashion.nl. Om jouw bestelling af te rekenen, klik je op het iDEAL logo. Kies hierna jouw bank en je ziet daar de betaling klaarstaan. Je ondertekent zoals je dat gewend bent bij Internetbankieren bij jouw eigen bank. Een betaling met iDEAL wordt direct afgeschreven. Wij ontvangen online een bevestiging, zodat een snelle levering mogelijk is. Je kunt bij ons gratis betalen met iDEAL.

Vooruitbetalen

Je maakt gebruik van overschrijving via jouw bank of giro. De betaling richt je aan: Capuchon Fashion te Hengelo (Gld), bankrekeningnummer NL78RABO0124449360. Vermeld altijd het ordernummer van jouw bestelling. Je kunt jouw ordernummer vinden in jouw bevestigingsmail. Zodra de betaling binnen is, versturen wij jouw bestelling. Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, kun je bellen naar onze winkel via 0575-795185 of mailen naar info@capuchonfashion.nl.

Achterafbetalen 

Via Billink kun je Achterafbetalen.

Bestellen bij Capuchon Fashion is heel eenvoudig. Je kijkt door de webwinkel van capuchonfashion.nl en zodra je een artikel hebt uitgekozen, klik je op 'plaats in winkelwagen'. Het betreffende artikel wordt in de winkelwagen geplaatst. Je kunt een keuze maken voor verder winkelen of afrekenen. Als je besluit om verder te winkelen en het blijft toch bij dat ene artikel, dan klik je op 'afrekenen' in het blok van winkelwagen.

Op dit scherm zie je de bestelde artikelen staan en het totaalbedrag. Je klikt op 'afrekenen' en dan kom je in het scherm Inloggen. Als je nog geen account hebt, dan word je gevraagd jouw gegevens in te voeren. Dan ga je verder naar 'betaalwijze'. Je kunt dan afrekenen. Je krijgt een bevestiging op jouw email van jouw bestelling.